Yigitalpinannesi Kizlar benim karnimda adet sancisi gibi bi sanci var giriyo cikiyo ayrica kalcalarim agriyo ve bebek tas gibi sizce sebebi ne olabilir 36+2 yim suan icimi bi korku saldı acikcasi yaa size sormak istedim.
nilmur0 Yigitalpinannesi korkma ben de 36+1 im sancı girip çıkıyor taş gibi olmasına da Kasılması Bebişin. Taş gibi olup geçmezse o zaman sorun olur
Haskubkugu_24 Yigitalpinannesi sancının devamlılığı önemli bana da oluyor ama yarım saat geçmeden bitiyor 36+5
Ebru0101 Yigitalpinannesi bende de var hafif hafif adet sancııs gbi sag yada sol tarafa toplanıyor gibi seö sert oluyor biraz okşayınca geçiyor yinede korkuyor insan
Yadee Yigitalpinannesi bebek kafasini dogum kanalina sokmaya calisiyodur canim bu haftalarda normal adet sancilarinin baslamasi.
nilmur0 Yigitalpinannesi o Zaman sorun yoktur bebek Doğuma hazırlanıyor kanala giriyor devamlı taş gibi değil ise hepimiz öyleyiz merak etme 🤗
Haskubkugu_24 Yigitalpinannesi öyleyse yalancı sancıdır doğum başlangıcı değil ama hazırlık durumları bu sancılar nst de çıkmıyor zaten. Bi an önce doğurmak istediğim için bu ara bunlar beni heyecanlandırıyo ama bi bakıyorum kayboluyo 🙄
Yigitalpinannesi Haskubkugu_24 vallahi bacagimi kendimle surukluyorum o denli siddetli bi kramp girmis 38 haftada dogusun insallah suan erken diye bir an acaba cok dua edince kabulmu oldu dedim korktum.😄
Teonam Ben bugün doktora gittim 36+4 .. aynı durum bende de var ve nst sancı çıkmadı doktorum bebek kendini hazırlıyor Çok normal dedi
Yigitalpinannesi Nezahatozen Kuyruk sokumu ben 25 haftadan bu yani agrisini yasiyorum canim allah yardim etsin hepimize
Nezahatozen Yigitalpinannesi geçti şükür ki ağrı gerçekten çok zor hele ki zamanın geçsin biraz daha zor
mrsdoruk Yigitalpinannesi canım 35+5’deyim dün gece adet sancısı gibi ağrı çektim belime de ağrı girdi. Bugün doktorumu aradım normal olduğunu söyledi ama eğer ki kasılma vs olursa dk tutmam gerektiğini söyledi. Öyle bi sıkıntım yok Allahtan ama artık bunlar yalancı sancılar denilen şeylerdenmiş bir de kaldı ki dogumun yaklastıgının habercisiymis bebek asagı indigi icin seninde aklında bulunsun kasılman olursa ihmal etme doktoruna haber ver
benoanne mrsdoruk canım bende 35 haftadayım karnımın alt kısmı oturup kalkarken yada çok yürürsem acıyor hareket etmekte zorlanıyorum bu normal mi acaba kasılma dediğimiz böyle bir şey mi ilk hamileligim bazen anlayamıyorum
Yigitalpinannesi mrsdoruk Canim zaten yatrdilar 3 gun once beni sabah geri taburcu oldum doktor agrin artarsa gel bebegin kalp atislari hizlaniyo dedi