sinemsinem1 aynen çoook pis devlet hastaneleri . Fiziki şartları en iyisi Memorial ama o da çok pahalı . 3500 müş şuan . Bizim zamana kadar 4000 olur herhalde 🤐 kız kardeşim sırf fiyat için ilk doğumunda dünya Doğuma gitti çok pişman oldu . 2. Sinde Memorial da doğurdu. Arada fark var mı yanı dedim dağlar kadar fark var diyor 🤷♀️Mesela geçen gün özel bağlara gittik biri Doğum yapmıştı hastanede klimaları açmıyorlardı 🤪 güvenlik geldi burası çok kalabalık oldu biraz çıkın da hava alsın dedi 😅🤪