Gozde_coskun 34+1 im . Sıcaklardan mı yada yakınlastıgı ıcın ne uykum kaldı ne hızlı hareketlerim . Daralma basıyor bazen durup dururken agla istegı gelıyo .sizin nasıl , karnımı sormayın hareketlerı canımı acıtıyor artık ☺️☺️
Cancan88 Gozde_coskun ayni durumda 36 haftada bulunan ikiz hamileyim dayanamiyorum aglayasim geliyorum😔cok zor
Hulyalp Gozde_coskun bizde 34+1iz ikizlerimle yatmak kalkmak oturmak iskence artik. Solumdan sagima donemiyorum gecen gece donmeye kalktim uykumun arasinda belimi incittim o derece agirlastik artik.
ipeksi Gozde_coskun ben de 33+5 im heyecanla Doğumu bekliyorum 2. Gebeliğim ama yine de heyecan var bi de uykusuz geceler 😔
Gozde_coskun Cancan88 allah kolaylık versin bizlere 7. Aya kadar bısey hıssetmıyordum ne guzel kolay gectı dedim Ama son 1 ay tam tersı
Gozde_coskun Hulyalp eşim olmadan gece yada nırmal yatarken kalkamıyorum . Böyle olcagımı düşünmezdim doğrusu ☺️
Mervemim 34+2 gece uykusuzluk bile dayanılırmış cok şişmişti ayakların daha da şişti ayaklarımın üzerine basınca acıyorlar bu aralarki en büyük sorunun bu :/
Gozde_coskun Mervemim iştem ayrıldım hafta bası . Diyodum carsı işlerimi hallederim evden cıkmak bıle ıstemıyorum ☺️Yürürken yorulcagkmı düşünmezdim
Aynan 34+4 uykusuzluk en net bir de çok fazla terleme.. İnşallah sağlıcakla doğururuz da hepsi geride anı olarak kalır