anneyim_ İki düşük yapanlar ?? Sonrasında hamile kalanlar ne kadar sonra kaldınız ve süreciniz nasıldı pıhtılaşma çıktı bende doktor hamile olunca gel iğne başlatıcm dedi öncesinde bişey vermedi sizde nasıl oldu durumlar
ManolyaZorAltun anneyim_ 2 dusuk 1 kimyasal gebelik yasadim.. igne ve asprin kullandim 8 ay boyunca 2 yasinda simdi kizim :)
Bianne Benim vardi benm hic bir problem saplanamadi. Ilk düşükten 1 yil icinde tekrar kaldm o da düşünce 2 sene bebek düşünmedik yaklasik 1sene icinde tekrar oldu suan hamileyim cok şükür. Ama büyük ihtimal HSg rahim filminin etkisi de olabilir diye düşünüyorm çünkü film çektirkten hemen sonra kaldim
anneyim_ ManolyaZorAltun allah bağışlasın hamilelikten önce bir şey kullandınız mı hamilelikte mi başladılar normal yolla mı birde
anneyim_ ManolyaZorAltun benim iki düşüğüm oldu iki ay arayla şimdi gene korunmuyoruz ama tedirginim rahimim zarar görür mü diye korkuyorum bir de korkuttular pohtılaşma olan birine doktor sen normal yolla hamile kalmayı bekleyemezsin demiş falan
Bianne anneyim_ size tek tavsiyem eger fazla olmadiysa düştüğünüzün zamani bnce en fazla 4 ay ara verin rahim hemen toparlanir. Bide hamile kalmadan once gidip tam kan testi ve idrar testi yaptrin
Bianne anneyim_ peki öncesinde dr.a gttnz mi düşük kurtajla mi alindi bilmioyrm ama kalinti vs. Kalmis mi rahim kendine gelmis mi?
anneyim_ Bianne kendiliğinden düştü düşükten bir hafta sonra kontrole gittim temizlenmiş için dedi sonrasında işte testler yapıldı pıhtılaşma çıktı
Bianne anneyim_ anladm ama hamilelik oncesi de herhangi sıkıntılı olan kucukken gecirilmesi gereken hastaliklari gecirip gecrmedgnze ne bilim kan degerlerinize vs baktrn derim
Bianne anneyim_ dr.nuza düşük yaptgnizi ve tekrar coxuk düşündüğünüzü soyleyn. Tam kan testi, hamilelikte sikinti olmasi olasi risklerinde (toksoplazma, rubella, brusella vb.) testini isteyin ve yakin zaman yapilmamssa simear testide isteyn.
ManolyaZorAltun anneyim_ ilki kurtaj di 2.kendiliginden dustu 3.gebelik var gibi kimyasal ama rahimde degil baska yerde olusmaya calisiyor olmuyor ama hormonlarda testlede gozukuyor hamilelik degerleri kanama ile gidiyor bir sure sonra