FSCMK Ceylan21 24 haftalık hamileyim siyah sudyen kullanıyorum sudeyinin ortası bembeyaz oluyor sıkıncada az birşey süt geliyor
Srfn11 Ceylan21 27. Haftamdan beri gelior benimde tshirtlerim fln hep batio 😂 cnm sakin elleme tamammi cok gelsin die sikarsin falan aman diyim😊
Elifyor Ben 17+3 haftalık hamileyim 13. Haftamda sıkıştırınca göğsümden sıvı geldi 16. Haftamdan beri de sürekli kendiliğinden sıvı akıyor normalmiş
ZalovaLeyla Benim ilk hamileliğimde 5 ayından akmaya başlamıştı az az. Sütyenin icine peçete koyuyordum hep. Doğumdan sonrada baya artdı sütüm bitene kadarda öylece akıyordu.