kızlar 29+5 haftalık hamıleyım bır haftadır esımle tatile geldik bugun bebegım normalde cok hareketlı olmasına ragmen hareketlerı durdu acıle gıttık kalp atıslarına baktılar normaldi ama kadın doguma gıdın dedı acıl doktoru doktordan geldıkten sonra normalde cok oynar ama azda olsa hareket edıyor sizce cok guneşlenmekten olurmu benım yasadıgım durumu yasayan varmı