Cnrsare Benim elimde 4 tane ilaç var ve fazla sanki. Oğlumda bu kadar kullanmadım. Sizde de öyle mi? Demir, vitamin, magnezyum, calsiyum hepsi birde mide ağrısı için gaviscon kullanıyorum 🙄
Bosnian17 Cnrsare sadece Demir kullanıyorum canım. Kramp vs olursa magnezyum takviye edebilir doktorum şu anlık yok bir şey
Gulzade Cnrsare şuanlık 1 tane fitili saymazsak tabi 😊 ama ben daha 10 haftaligim folik asit kullanıyorum 😊
A_S_K Gulzade Kan değerlerinde vitamin depoların az ya da azalmıştır diye vitamin takviyesini şimdiden veriyordur doktorun. Demir, decavit, imomega, tiroid ilacı kullanıyorum. Haftada bir b12 iğnesi 23. Haftam bitiyor yarın 24’e gireceğim. Doktorun verdiyse vardır bir bildiği :)
Melegimm19 Cnrsare troid ilacı,protestan,multivitamin ve omega kullanıyorum bende fazla geliyor banada ama düşününce hepsi benim için gerekli
Aminem2020 Bianne tiroit ilacı Estrofem Crinone Vinalac (vitamin) Demir Corasprin Devit Oksapar akşam tekrar estrofem crinone Akşama kadar ilaç içiyorum ama Benim ki tüp bebek. Sizinki iyi bence bide benimkine bakin😊
Bianne Aminem2020 Benim düşük tehlikem olduğu icin kullaniyoruz. Bu 3.gebelik saglikla sonlanirsa ilk çocuğum olacak🙏🙏🙏🙏🙏
Beyzakvrkk Cnrsare coaspin , rennie , sidefer, magnezyum, birde idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik banada çok geliyor midemde kaldırmıyor çok kusuyorum. Çevremdeki herkes bu kadar çok ilaç içilmez diye kızıyor
Cnrsare Evet hepsi bizim için illaki ama ne biliyim artık calsiyum ve magnezyum midemi bulandırıyor arada kaçamak yapıp içmiyorum valla. Oğlumda sadece vitamin ve demir hapı kullanmıştım
gizemmm Cnrsare 4 tane bir de gavisconu eklersek 5. 2 tane kalsiyum magnezyum d vitamini. (Bunların hepsi bir arada) 1 Demir vitamini 1 tane de omega 3