Bayanlar 38 + 3 olduk doktor normal Doğum gibi gözüküyor dedi Eşim askerde Salı günü Doğum izni vermişler bendeki belirtiler böyle afedersiniz karnıma birden agrı giriyor sanki ishal olur ya insan tekrar af dileyerek söylüyorum oyle bir agrı giriyor karnıma lavaboya gidiyorum bişey yok eşimin Doğum izni de Salı günü başlıyor acaba bu belirti beni Salı’ya kadar Bugun de belime ve enseme kramp gibi giriyor sanki agrılar 🙏