Ygmrbrsakky İzmit de yaşıyorum özel Konak hastanesinde başladım kontrollere eşim devlet de iyi diyor sizce hangisi?
Aysebkr1258 Ygmrbrsakky 30. Haftaya kadar özele gittim aynı zamanda devlete de gittim gerekli bütün tahlilleri özelde yaptırdım ayrıntılıyı falan ama doğumumu devlette yapıcam Allah kısmet ederse
Sengulkrgz Ygmrbrsakky Bende ikiai arasinda kaldım.Esim ne kadar ozel desene devlet de dusunmuyor degilim.Ikilemdeyim.Sebebi bulundugum yerdeki devlet ozel gibi odalari herseyiyle ozelden de guzel.Giresunda
Gulchirai Ygmrbrsakky ben de ikisinin arasındaydım Devlet en mantıklısı 😊 Kartal Devlet yeni bir de çok büyük özel gibi ve eski doktorlar ebeler sevdım
Haribo42 Gulchirai keşke sefaköy çevresindede güzel hastane olsa hepsi berbat bence .. bi bahçelievlerde var orasıda araştırma vs değil gitmek istemiyorum o yüzden
Gulchirai Haribo42 😔 anadolu yakasına gelın doğum için gercektn guzel drvlet hastanelerı var özeli aratmaz :/
Haribo42 Gulchirai esimde gelirsi ztn😂😂 ayy valla bide riskli gebelik oraya gidene kdr dogururum yolda😂