Ozustaseyma 33.haftadayım karnımın üst tarafında çok ağrı var bende,sanki deriye jilet atıyorlar gibi,bebeğin kafasıda sağ kaburgamın altında olduğu için onun ağrısıda bambaşka.Aman nereye elimi atsam elimde kalıyor 😂 oturunca bile kuyruk sokumum ağrıyor.Hiçbi türlü rahat yok amuda kalkmak son çare 😂😂