Kızlar benim kanamam olmuştu . Bugün 9 haftalık olduk. Bebek iyi gayet doktor 1 hafta yatak istirahati verdi bana bende yattım dinlendim sadece tuvalet yemek için kalktım. Geçen gittim gayet iyi dedi ama biraz kanama alanı varmış bebeğin dışında istirahat etmene gerek yok dedi çok iş yapma eğer o kanaman da gelirse korkma progestan vurul dedi. Zaten günde 3 tane içiyorum. Kanama alanı neden oluyor önemli biseymidir nasıl gider?