Ah kızlar nasıl anlatayım bilmiyorum 😔 amelıyattan değilde sonradan yasayacağım meme sorunundan korkuyorum 😔😔 ilk bebeğimde göğsüm felaket yara oldu hiç birşey fayda etmedi ve göğsümün üstündeki ince deri koptu gözenekler açık sütüm olduğu gibi akıp gidiyor hele kaynadığı zaman bebeği boğacak kadar geliyor ve sürekli Mastit oluyor bu beni perişan ediyor komalık oluyorum gitmediğim doktor kalmadı göğsünü dikmemiz gerekiyor ama süt dolarsa patlar diyorlar ben napacam hiç bilmiyorum meme vermesem mi ama bebeğede yazık bir buçuk ay var Doğuma ve ben 7 aydık sadece bunu düşünüyorum 😔😔