Sen Allah’a dua et canım allah büyük ben kaza geçirmesine yerlere aktı kanamalarım bebişim iyiyi bende 2 gece kaldım hastanede doktor 6 saatte bir progestan verdi sürekli yat dedi ve ben üstüne eşimle bile neler neler yaşadım bebiş şükür inatcı çıktı tabi bunlar kesin değil her doktor gene de 9 aya kadar her gebenin riski var diyo sen evladının kalp atışını duyduysan korkma bende çok araştırdım çoğu kadın 20 haftaya kadar kanama bile yaşamış maalesef kar kadının gebeliği farklı bir hikaye ama sen içini ferah tut