Aysebkr1258 37+2 hamileyim hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonum var ama benim hiç yanma kaşınma şikayetim yok 🙄 Doğuma az kaldı diye doktor tahlil yaptı bugün yine enfeksiyon çıkmış vitamin ilaçlarından çok enfeksiyon ilacı içilen bu gidişle 🙄🙄
gLycn_ Bende de var ve bu durumu yaşayanlari merak ediyorum herhangi bir problem yaşar miyim diye korkuyorun 🙄 yanma kasinma gibi şikayetlerimde yok hiç 🤷🏻♀️
Aysebkr1258 gLycn_ benimde yanma kaşınma hiç yok sadece akıntım var onuda hamilelikte normal diyorlar ama bende enfeksiyon çıkıyor 😭😭 10. Haftadan beri çok kez ilaç kullandım hala da var 😭😭
gLycn_ Aysebkr1258 bende de ara ara akinti oluyor canim ve normal bu akinti. Bir arkadasim sirkeli suyla tahareti yapmiş çok faydasini görmüş ama ben cesaret edemedim ona 🙄
Aysebkr1258 gLycn_ akıntıyı bende normal diye biliyorum bu ara biraz arttı oda Doğum yaklaştığı için diyor daha önce Doğum yapan arkadaşlarım ama anlamadım gitti erken Doğum yaptırır diyorlardı öyle bi sorunum olmadı çok şükür haftamız Doğuma müsait artık bakalım yarın tahlil sonucunu doktora gösterince ne diyecek
Cansu_6167 gLycn_ bende 30 haftaligim şu anda ama 10 haftadan beri doktorumun tavsiyesi ile sirkeli su ile taharet ediyorum,çok faydasını gördüm.bir maşrapa suya 2 kapak elma sirkesi ekliyorum,herhangi bir acı vb bı sıkıntım olmadı sirkeden ötürü.
gLycn_ Cansu_6167 asitli olduğu icin tahris etmesinden korkuyorum 😟 hic bir rahatsizlik vermedi mi sirkeli su size
Cansu_6167 gLycn_ hayır vermedi çünkü bir maşrapa suya 2 kapak yani hemen hemen iki yemek kaşığı kadar elma sirkesi ekleyerek kullanıyorum,herhangi bir rahatsızlık vermedi sadece biraz sirke kokusu aldım kullanırken hepsi o.