Prenslerimveben Aysegul18 Bende 31 haftaligim. Ikinci hamileliğim olduğu için ve sezeryan olduğu için bi korkum yok 😊 ilk oğlumdan 3 aya kadar olan kıyafetleri yıkadım dolaba yerleştirdim ama eksikler daha var tabiki. Daha çantamız bile hazır değil 🙄
Melon 32+2 suan. Valla hicbirseyi hazir degil. Kiyafetleri bile yikayip yerlestirmedik henuz. Dogum korkusu da var...