Busrapolat Kızlar 15+5 haftalık hamileyim pazartesi kontrole gittiğimde herşey normal çok şükür. Sorum şu akşamları karnım cok sert oluyo yürümekte zorlanıyorum bazen çarşıda vs genellikle akşam oluyor. Bunun sebebi nedir bilen varmı?
Hll Busrapolat malesef o sorun bende de var😒varsa bilen nolur bilgilendirsin. Sanki icimde taş var gibi semsert oluyor😞
gLycn_ Busrapolat yediklerimiz ictiklerimiz gaz hepsi birikiyor canim normal hazimda yavasliyor hamilelikte şişkinlik artiyor endişelenicek bir şey yok merak etme
Busrapolat Bianne mide mi tam da emin değilim çok fazla şiş oluyorum acaba bebek mi geriliyor onuda tam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Busrapolat Nazli18 dedikleri gibi gaz sanırım ama seninki daha büyük olduğu için geriliyorda olabilir 🙄
gLycn_ Busrapolat bnde 15.haftamda pitir pitir sabahlari uyandigimda hissetmeye baslamistim canim 😍 ama tabi gaz gibide karisiyor o haftalarda daha
Busrapolat gLycn_ valla bana hala gaz gibi geliyor artık ne zaman güzelce bi tekme vurur o zaman anlarım sanırım 😁
Nur9286 Busrapolat benimde öyleydi karnın sertleşir artık karnın çıkmaya başlar o yüzdendir bebeğinin cinsiyeti nedir bilmiyorum ama erkek bebişler de daha çok gözüküyor bu şişlik
gLycn_ Busrapolat 19da benim baya baya hissettirmeye basladi kendisini ama disaridan eşim anlayamiyor hala 😍🤷🏻♀️