DusunseneMilena Serpilysr gülçin çetin uysala gidiyorum bende. 😊 doğum yapan varsa memnun mu diye merak etmiştim. Geçen gün nst için doğum katına çıktım bi ürperdim 🤭🤭🤭
Serpilysr DusunseneMilena aynen bende ilk kez ciktim nst icin bir tuhaf oldum dogumhane kapısını falan gorunce😊 sağlıklıcakla kucağımiza aliriz insallah😊