Evet kızlar 9 aydır burdayım ve sonunda bende doğurdum ☺️ Bugün kızım 10 günlük oldu bile.Size doğumumu anlatıyım. Arefe günü sabah kalktım kahvaltımı yaptım büyüm gece uyuyamamıştım zaten geri uyumak için yattım bi akıntı hissettim sonra dedim herzaman oluyo sonra yine damla damla geldiğini hissettim yataktan kalktım ve suyum geldi okadar çok geldiki tutamadım bile 😁 çantalarım hazırdı zaten hemen üstümü değiştirdim çantaları aldık gittim. Hep sezeryan doğum istemiştim ama normal doğum nasip oldu şükür🙏 Hastaneye gidince 3 cm açıklık olduğunu öğrendim ama acı ağrı hiçbirşey yoktu saat 1 buçuktan 4 e kadar yattım yatağımda 4 ten sonra hafif hafif ağrılar gelmeye başladı saat 7 buçukta da iyice şiddetlendi ebeler geldi hala 3 cm açıklık 😞dediler biraz daha duralım suni sancı vereceğiz, onlar gitti bana bi ıkınma hissi gelmeye başladı ebeyi çağırdım dedim ıkınmam geliyo bi baktı 10 cm olmuş hemen doğuma aldılar beni 5 dakika içinde kızım Nilda’m doğdu☺️Şimdi şöyle bakıyorumda acılar unutuluyo sanki hiç o sancıları ben çekmemiş gibiyim Allah hepimize böyle kolay doğumlar nasip etsin inşallah ☺️ Şuan tek sıkıntım sütüm çook az bebeğim doymuyo anneler mama takviyesi yapıyorum varmı önerileriniz suyu içiyorum rezene içiyorum malt içeceği helva fakat yinede az 😞