Sh123 Suan Ankara Zekai tahir hastanesine gidiyorum ama refakatçi almıyorlar. Doğumda be yapacam bilmiyorum. Şehir hastanesinde refakatçi alıyorlar mı bilgisi olan var mı lütfen yardımcı olun. ☹️☹️
Busra05344 Sh123 Zekai tahir refakatçı alıyor arkadasım dogurdu 2 gün oldu annesi kaldı yanında bi gün sabah çıktılar zaten. Ama eğer sen refakatçı istemezsen kalmaz tabi@Sh123#4941852
Sh123 Busra05344 oradaki bir hemşire kalmıyor dedi bana. Çok korktum ya 😞 yakın zamanda Doğum yapmış demekki alınıyor refakatçi
Busra05344 Sh123 hemşireye bakma sen alınıyor. Danışmaya bile sorsan söyler. :) hatta gittinde bi ebeye sor. Çünkü yeni Doğum yaptı annesi kaldı
Sh123 Busra05344 benim vaktim var ama o korkular sardı şimdiden. 37+4 üm Pazartesi kontrolum var tekrar sorucam bakalım 🤷🏻♀️🙈