Aryaalina Kızlar maden suyu içmek faydalıymış içenler var mı bende bugün başladım çok fazla kramp ağrıları yaşıyorum inşallah iyi gelir 🤦♀️
gulsahygt07 Aryaalina faydası neymiş acaba ben bilinçli değil ama kola yerine onu içiyorum günde 1 kez :)
Efsuni Aryaalina evet kalsiyum magnezyum içeriyor bebegin kemik gelişimi için çok iyi sut icemiyorum midemi yakiyor doktorum günde bir tane iç demişti ve bebeğim 10 gün ilerden gidiyor kilosu
Aryaalina Efsuni evet canım bizim ki 3 hafta önden gidiyor 37+3 olduk bizim ki iri bebek sen kaç haftalıksın canım
Efsuni Aryaalina biz daha 32+6yiz 28. Haftamda kontrolümde bizde 2 hafta öndeydik cumartesi yine kontrolümüz var bakalım kac olmuşuz merak icindeyim
Deletedmom133 Aryaalina faydalı doğal mineralli olduğu için bende bi iki sefer içtim sade içemiyorum malesef bıraktım 😀
Sebogelin Aryaalina evet hergün bir tane içmek faydalı. Hele ki krampları falan olan anneler özellikle içmeli. Magnezyummvr mineral içeriğinden dolayı.
Aryaalina Sebogelin ay inşallah iyi gelir canım yaaa sıkıldım kramp ağrılarından geceleri uyandırıyor uyutmuyor 🤦♀️😱
[silindi] Aryaalina mide yanmam için günde 2 tane içiyodum. Geçen hafta doktor kontrolümde karnımın çok sık kasılmaya başladığını söyledim doktorum maden suyunu daha fazla iç dedi magnezyum eksikliğim olabilirmiş 🤷🏻♀️
gLycn_ Aryaalina günde 1–2 tane icmeye calis. Hele yaz aylarinda terle kaybettigimiz minaralleri tuzu geri almis olursun 👍🏻
Aryaalina gLycn_ az önce iki tane içtim canım zaten çok sıcak geceleri uyunmuyor ter döküyorum resmen hamilelikten oluyor ilk kez böyle yaşıyorım
gLycn_ Aryaalina bende hayatimda bu kadar terlememiştim hiçbir zaman 🤦🏻♀️ Geceleri sırılsıklam oluyorum terden 😟 ağustosta ne yapicaz hiç bilmiyorum canim