38 haftalık hamileyim Pazartesi spinal sezeryan ile Doğum yapacam inisallah ama göğsüm cok kötü pisti göğüslerim büyük göbeğim de büyüyünce ikisinin birleştiği yer terleyince pisti ne yaptıysam olmuyor kızarmak tavuk gibi geziyorum Çayır cayır yanıyor pişik pudra peçete herseyi denedim benim gibi olan veya Ne kullanan var acaba