bebegimibekliyrm Ozlemtrh maşallah bizden öndeymişsiniz baya 👼🏻 Allah bize de o ayları gösterir inşallah ☺️
bebegimibekliyrm Ozlemtrh evet öyle ama benim hamileliğim biraz riskli gidiyor bu 3.gebelik diğerleri düşük oldu.. İnşallah bunda yüzümüzü güldürür Rabbim🙏🏻 Hangi doktora gidiyorsunuz
Ozlemtrh bebegimibekliyrm rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bol bol dua et 🙏🙏 ben anadolu hastanesin de Tanser beye gidiyorum
saree bebegimibekliyrm Bildiğim yerlerdi 😊 5 sene önce burada yasıyoduk sonra devlet memuru oldum baska sehire gittik 5 senemi doldurduktan sonra geri geldik 😊
bebegimibekliyrm Ozlemtrh ben de Acıbadem Ceren hanıma gidiyorum ama Doğum ücreti çok pahalı Ümit’e geçmeyi düşünüyorum ilerde
bebegimibekliyrm saree yani pek sevdiğim söylenemez 😄 hala alışamadım diyebilirim memleketimi çevremi çok özlüyorum, burada çok arkadaşlıklar kuramadım bir de sağlık sorunları vs çok güzel günlerim geçmedi açıkcası 😟
saree Ozlemtrh Benimde eşimin ailesi burda bende Eskişehiri seviyorum o yüzden buraya tayin istedim 😊
bebegimibekliyrm saree inşallah bende sevmeyi alışmayı çok isterim çünkü başka yere taşınma ihtimalimiz yok gibi bişey 😅 burda heryer beton Deniz yok yeşillik yok evlerde balkon bahçe yok ne biliyim içim ferahlamıyo burda sıkılıyorum çok 🙄
bebegimibekliyrm saree evet hele ki komşum olmasını çok isterdim bi kahve bile içse insan rahatlıyor 🙇🏻♀️
Mervesss12 Merhabalar 🥰 bende Eskişehir’e gelin geldim. Odunpazarında oturuyorum. 12+5 günlük ikizlerime hamileyim 💗
Gamzebas bebegimibekliyrm Merhaba ben diğer posta da yazdım isterseniz Eskişehir ki anne adayları olarak İnstagram da grup açıp orda sohbet edip tanışabiliriz ne dersiniz😊
Mervesss12 bebegimibekliyrm evet bende gurbetçiyim 😌4 yıldır burada yaşıyorum bayağ adapte oldum gerçi artık