Bu postu açmakla ne iyi ettin ben açacaktim bende 29 haftalığım bugün gittim 1350 37 cm dedi çok iyi dedi doktor bende burda daha fazla söyleyenler olmuştu üzülmüştüm zayıf diye ama doktorum rahatlatrı beni o yüzden kafana takma kişiden kişiye değişiyor üzme kendini sağlıkla gelsin minnoşlarımız🙏😊