Evet bizde artık mezun olduk 41+3le 👼 Güzel bi hamilelik geçirdim son aylar beni yordu sadece gelelim hikayeme..
Pazar günü acile gelip günümün geçtiği söyledim muayane edip bişey yok burda rezil olma diye eve gönderdiler bende canıma minnet sayıp geldim.4 gün geçti eşime dedim geleceği yok en azından poliniğe gidip muayene oluyum sabah evden çıktık hastaneye geldik 9 da muayane başladı ve bana hemen yatış verdiler doğum salonuna aldılar nst ultrason falan derken normal doğum olmayacağı belli oldu çünkü kızçemin kilosu fazlaydı öğlen 13.45 de ameliyatta aldılar iki kişi önden kafamı omuzlarımı tuttular belinden iğne yapmak için çok korktum kızardım sakin ol dediler konuştular hep benimle ordakiler uyuşmaya başlatınca sonda takıldı ve üstüme örtüler örtene kadar uyuştum bi baktım kızım çıktı 5 dk bile sürmedi dokunuyorlar ama hissetmiyorsun ben kızımdan gözümü alamadım tam göremedim daha yanımda değil ama gelecek solunum sıkıntısı var biraz gözlem altında şimdi bende odamda yatıyorum bu arada ankara zekai tahirde yaptım doğumu çok memmun kaldım dua esin kızlar sabaha kalmasın kızımı versinler ben iyiyim biraz ağrım var sadece o kadar ❤❤🙏😍 allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar versin