33+4 günlük hamileyim 1 haftadır kendimde farketmiştim zaten göğüs altımdan baslayan karnım baya aşağıya indi. Bugun bi kac kisi ayni seyi soyledi sen erken dogurcaksin kesin karnin cok inmis falan diyolar korkuyorum ya erken daha en azından 36 yı bulsa diyorum resim aticam da nasil atiliyo bilmiyorum erken mi sizce karnin inmesi 😶