Merhaba arkadaslar. Oncelikle Allah baska dert vermesin tabi. Ben 3 ay önce normal doğum yaptım . 2 cm açıklıkla gittim ve 9 saatte doğurdum normal doğum oldu. Ancak bende kırkımdan sonra vajina bölgesinden bir et parçası sarktı. Geçen gün doktora gittim özel doktora buranın iyi bir doktoruna gittim doktor baktı ve ameliyatlık bi durum olmadığını söyledi. Ama benim idrar kesem ve bağırsakların aşağıya inmiş birazcık. Egzersiz verdi toparlanması için. Annemin yan komşusu hemşire bu durumu anlatmış annem kadına. Kadın da; Bir daha normal olmayabilir idrar kesesi patlamamış Allah'tan yoksa daha tehlikeli olur, eğer bir dahaki gençliğinde doktora derse doktor normal yaptirmayabilir demiş. Ben doğumu devlette yaptım özel de olucaktı ama şartlar devlete yönlendirdi. Siz çevreniz de bununla ilgili bir şeye tanik oldunuz mu veya siz olsanız bir dahaki gebelikte nasıl bir doğum yolu seçersiniz?😊