Deryarslan Benimde cumartesi günü su gibi akıntım gelmişti ebe bakmıştı aminiyo sıvısı diye pazartesi günğne sezeryan planladılar doktoruma gözüktüm, anlayamadı gözetime aldı ve rahmimde yumuşamayla açıklık vardı ilaçla önüne geçtik, bugünde o testi yaptık ama doktorum bana aldırdı doktora götürdüm kendisi yaptı ve negatif çıktı şükür şuan takipteyiz.