Edaaa4255 Beyzanurlina Busrhazal20 bana ilk gebeligimde dr vacak arasında cıkıntı yok yanı kız dedi yani iyi bi dr anlıyor belli de oluyor ve 10 aylık kızım var canım
bebiiimamm Deryakaya1663 siz öyle diyince bana da gülme geldi o mesaja allahala 😄😂bende hala bekliyorum ondandır😄
Deryakaya1663 Busrhazal20 pardonda sıze ne oluo sızemı yazdım ben ayrıca orda art nıyetlı Bsey yok kadın orda bende beklıorum yazmıs ondan güldüm allahım ya
Biyolog Aysegul97 cihaz ve doktor un tecrübeliyse yüzdelik dilimle tahmin yapılıyormuş canim. Burada okudum çok kizlarin
Gmz88 Vala canım bana 10.haftada doktor erkek dedi emin konuştu oğlum olacak inşallah 25. Haftalığız şuan 🙏💙
Yldzzyldzz Bana 11+5 te erkek gibi ama tam da belli değil dedi emin değilim dedi. Merakla bekliyorm haftaya bidaha gitçem bakalm