Kızlar bu olay benim de başıma geliyor bu ikinci gebeliğim henüz erken olmasına rağmen daha 4 aylığım çünkü neyse kaşığımda şişiyor ve sertlik oluyor ne zaman uzansam ayağımı kaldırıp hemen yumuşuyor ve yukarı kaydığını hissediyorum hatta idrara bile çıkarken oluyor bazen idrarımı bile yapamıyorum o sertlikten çünkü nefesimi kesiyor o yüzden acile gittik gece serum falan verdiler