Brcndnz Merhaba kızlar ben muayene ücreti 110 tl ödüyorum Bu salı gittim doktorum 10 gün sonra tekrar çağırdı kontrole gittiğim zaman tekrar mı bir ücret ödeyeceğim belirli bir süresi var mı
Canoglum001 Brcndnz 10 gun içinde gidersen ücretsiz ama dikkatli ol.mesela bugun gittiysen ayın 13u.bugünden say.22sine kadar gitmek zorundasın.yoksa 11.gun alıyorlar para
Brcndnz Canoglum001 teşekkür ederim tam 10. Gün olarak söyledi de ben yine de 9. Gün gidimmm bir şey olur mu
Canoglum001 Brcndnz ne olur ne olmaz 9.gun gidin.ben medline hastanesine gidiorm mesela.10 gunu yanlis hesaplamışım 11.gun olmuş boşuna 130 lira ödedim.1 gun icin
Brcndnz Canoglum001 peki gitmedenn önce randevu alıyor musunuz almamıza gerek var mı ulturasona sokmaz sanırım nts ye mi bakıyor sadece
Canoglum001 Brcndnz ben alıyorum cnm yoksa cok bekletiyorlar.medline da ultrasona da girdiriyo doktor önce nst sonra ultrason cunku suyuna bakıyo kalp atisina bakiyo plasentasina bakiyo son haftalar oldugu icin