Merhabalar 18+3’teyim geçen haftalarda yine böyle hissettim ve kasıklarımda özellikle sol tarafta aşırı bir ağrı vardı. Doktorum yengem olduğu için direkt gittim muayene etti ve bebeğin başının sol kasık bölgesinde olduğunu onun baskı yaptığını söyledi. Bir de alttan muayene yaptı baskı sebebiyle sıkıntı yoktu çatıda. Siz de bu aylarda ağırlık ve aşağıya doğru bir baskı hissettiniz mi?