sevval55 benimki 1 kereydi günde o da gece ama sizin 3 kereymiş haliyle dolaşınca akar ama hap boyutunda geliyor diyorsunuz iyice ittirin ilk kullanımda bende yapamadım yutmuş gibi gittiğini hissedin yani tamamen ittirin anlıuorsunuz zaten ve sabah bence ezan vakti kullanın mesela geri uyuyun öğlende uykı saati yapın kendinize ya da uzanacğınız zaman en azından 1 ,2 saat yatın yani biraz daha iyiolur bence👍