Deletedmom6373 Kızlar 37+1 haftalık olduk ara ara kasıklarım ağrıyor sancı nasıl birşey bilenler anlatabilirmi acaba
Mlkftthoglu Deletedmom6373 sancı en hafif şekli adet sancısı gibi başlıyor sonradan yavaş yavaş fazlalaşıyor senin şuanki durumun büyük ihtimal bebek kanala yerleşiyor onun yarattıgı agrıdır kasık agrısı😊
Misskaynak Deletedmom6373 canim bende 40+4 de dogurdum hergun sanci mi diye uyandim ama inan sanci pat diye gelmiyor once adet sancisi gibi geliyor 2 gun onceden baslayabilir ishal olucaksin yani bi tuhaf oluyorsun o gun hissediyorsun yani sonra keskin agri saplaniyor kasiklara yada bele 30 sn 1 dk surup geciyor sonra tekrar ediyor geciyor ben kasilma app i indirmistim oradan takip ettim kac dk geldigini sonra doktoru aradim
Misskaynak Deletedmom6373 10dk bir geldigini tespit ettiginde dusa gir beline su tut merdiven in cik :) ben hastaneye gittigimde 5 cm acikligim vardi son hafta full yurudum ve merdiven ciktim
Gunesdilsah Deletedmom6373 parmağına hızlı birşey vurursun zonklar ya sancıca geldiğinde aynı o parmak gibi bel karın bölgesi ağeıyor ama 1 dakka sürüp geçiyo dinlendiriyor
Kircicegi Bende bekleyim bende yarin 37 hafta olcam bende de ayni sikayetler belimde agriyor ama en çok kuyruk kemigin orasi agriyor ve ara sira büyük tuvaletim var gibi oturamiyorum kalcamin üstüne
Deletedmom6373 Mlkftthoglu öylemi diyosun valla korku sarmaya başladı zaten pazar günü kanamam oldu 1 gün hastanede yattim doğurcam diye nasil korktum eve geldim boyle hafif hafif sancilar var işte :)
Duruefe Mlkftthoglu benim belim ağrıyor kasıklarımla birlikte ama bebegim iki hafta önce kanala girdi suan ağrılarım nasıl geçer i gün hastanede yattım bugun yolladılar 😰😰😰
Deletedmom6373 Misskaynak Ayyy dur ben hemen doğum yapmak istemiyorum biraz daha beklesin valla çok korkuyorum 😄 ama doğum gelince dediklerini yapcam insallah
Deletedmom6373 Duruefe Bende 1 gün yattim hala yatirmak istiyodu doktor cikmak istedim imza atip ciktim bugun karnimda bi ağri var canim ne olduğunu bilmiyorumm