bilnazo68o Lavinyaa61 bndede sorun yok .sabah ac iciyorum hatta demir ilacini . kabizlik buyuk problem .iyi geliyor heralde boyle olmasi:)
Lavinyaa61 KubraPk bayadır kullanıyorum önceden böyle bir şey yaşamamıştım son zamanlarda böyle oldu 🤦♀️