Sara Kızlar ben tuvalete cok sık gıdıyorum enfeksıyonumda yok idrarımda.Sizdemi böylemi?Ben 10 dakkadan bir gıdıyom ama bazen 20 dakkadan birde oluyo.😞
Hemsireanne35 Sara ben gece yatmadan kan ilacı içiyorum gece 3 de filan kalkıyorum bi bardak sudan bile. Sıvı alımınız da iyiyse sürekli çıkarsınız 😊
Sara Zagrozunannesi Aa Evet Bak Bende oyle.Yırtılıcam gibi geliyo.Bide kızlar ben oturunca cocuk alt kısmıma baskı yapıyo bazen normalmi?
Aslihusein Sara Canım bir sorun olmuyor rahim büyüyor ve basınç yapıyor oda sürekli tuvvalet ihtiyacı duyuruyor sıkıntı etme bide beni enfeksiyon da var herhalde Doğum yapıncaya kadar da geçmiycek☺
scl Sara bende öyleyim canım sık sık wc ye gidiyorum özellikle gece uyurken o kadar baskı oluyo ki bazen o baskıyla uyanıyorum 😌