Hamilebiranne canım merhaba. Ben ilk defa 18de uçaktayken hissetmiştm. Önce basınçtan kaynaklanan gaz sancısı sanmıştım ama sonrasında hep devam etti. Doktoruma da söyledim bu bağırsak hareketi gibi olan ne derken bana bebişin dedi😇 yanii aslında belki senin ki de sesleniyor sana ama sende anlamıyor olabilir misin? Gaz gibi, bağırsak gibi, diğer dönemlerden değişik olan her türlü şeyi dinle.. özelikle yemeklerden sonra