Benimde 22 Aralık kızlar hayırlıyısla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🤲🏻
Benımde aralıgın ılk haftası nasıpse kasımında son haftadı olabılır tamamen bebişimr baglı
Ozlemsel84 Bende 25aralık yavrucaklarım 21aralıkta inş :)
Zeynepca sağlıkla allalım inşallah kucağımıza 🙏❤️