Ben de sizin gibi bu foruma girer okur geçerdim.bi gün o büyük günün geleceği fikri çok uzak gelirdi bana .😃
Ama geliyor.sayılı gün geçiyor...
ben 40 haftanın içindeyken telaşlanmaya başlamıştım çünkü sonraki hafta bayram haftasıydı ve doktorum tatile gidiyordu.40 haftada doğurmam gerekiyordu ancak sancı Yok 2cm açıklık var ve bebek yukarıdaydı🙄neyse 40+1de doktor sahurda yayılımı yaptı.rahim ağzına fitil yerleştirdi(sabah 5.30) maksat sancılarımı başlatmak.söylemesine göre sancıyı kimin başlattığının bi önemi yokmuş.kendi sancılarım bir saat içinde başladı ama dayanılmaz değildi.sabah 9.30 gibi kontrol etti fitil kaymış dedi onu iyice yerleştirdi.öğlen 12 de kontrol etti 4cm açıklık vardı.13.30 de 6cm açıklık vardı.15 de geldi açıklık aynı değişmemişti.17 de geldi aynı değişmemişti.tabi bana stres bastı niye ilerlemiyor diye.doktor suni mi taksak dedi sonra vazgeçti.kendi sancınla açılma olsun dedi.neyse akşam 21 e kadar çılgınlar gibi sancı çektim duvarları yumrukladım duşa girdim pilates yaptım merdiven çıktım yürüdüm vs.bu arada ebe arkadaşım yardıma gelmişti kendisi çoook destek oldu.hiç yatırmadı beni sürekli hareket ettim.açıklık ilerlememesi ve bebeğin hala yukarıda olması beni iyice strese soktu.bu sırada beni aç bekletiyor ne olur ne olmaz sezeryan olurum belki diye.iyice acıktım gücüm gitti filan.akşam 21 de tuşelediler yine ilerleme Yok ama ben artık Sancıdan ne dediğimi bilmiyorum. 😃doktor senin sinirlerin bozulmuş diyip 4.buskopanı yaptırdı bi tane de aldolan yaptırdı.arkadaşım dedi ki aldolan seni 1 saat rahatlatacak uyuyacaksın dinleneceksin dedi.onun etkisindenmidir bilmiyorum psikolojik olarak rahatladım ohhh be dinleceğim moduna girdim.bu arada söylemeyi unuttum öğlen 15 den sonra ebe tuşe yaptı dedi ki doktor sana 6cm demiş ama ben 4 ölçtüm.yani diyor ki kapanmaya başlıyorsun.bendeki psikolojiyi düşünün artık😃neyse aldolan kafasıyla ben baya rahatladım 1 saat sonra dpktor geldi veeeeeee TAM AÇIKLIK 😃😃bundan sonra başladım ıkınmaya.ıkınmada kendime çok güveniyordum 😃ama zormuş 😃başta yapamıyordum sonra çözdüm işi nefesi tutmak yetmiyor kabız gibi ittirmek gerekiyor.doğumhaneye aldılar orda çok güzel ıkındım ,işi hızlandırmak İçin suniyi burada taktı doktor ve ben güzel ıkındıığım İçin 10dakika bile sürmedi 😃eşi De foşurt diye geldi heryer doktorun üstü başı battı 🤣kızımı kucağıma aldım ve tarifsiz bş duyguydu.insan inanamıyor nasıl ya benim mi bu diyorsunuz.idrak etmek çok zor oluyor.neyse kızlar benim hikayem böyle darısı isteyenlerin başına.benim doğumum bana kalırsa tam bi doğal Doğum oldu bu açıdan çok memnunum.🥰💕🌸🤱🏻Allah hepinizi kurtarsın 🥰