Merhaba kızlar bn şuanda 31 haftalık hamileyim az önce doktorumun yanından geldim muayenem vardı.Doktor bebeğimin başının ve karnının büyük olduğunu söyledi.Şimdiye kadar hiç böyle birşey dememişti bnde endişelendim.Detaylı ultrasonda bir sorun da çıkmamıştı acaba sonradan mı bir sorun oldu yoksa kafasının büyük olması yapısal mı bilemiyorum.Başına böyle birşey gelen var mı lütfen yardımcı olun.Şimdiden teşekkürler☺️