Merhabalar 36+6 olduk bugün doktora gittim ve plesanta yaşlanması başlamış. Bebek 49 cm 2740 gram dedi ve zayıf bebek dedi. Bende gebelik şekeri var. Diyet yapıyorum elhamdülillah şekerim normal seyrinde. Ama doktor senin bebeğin özel durumda zayıf bebek sık sık kontrol lazım falan dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Normal doğum istiyorum zayıf bebek strese çabuk girer o yüzden sezeryan yapabilirler dedi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Suyum ve nst normal şuan