Kızlar 36+0 da dr a gttım kılosu 2550 dedı daha oncelerı hep fazla fazla alıyodu bu sefer az almıs yanı gecen 3 hafta ıcınde 800 900 gram almıstı bu 2.5 hafta ıcınde 350 gram falan almıs neden boyle dususe gectı bı skntı mı var acaba dr um bsey demedı bu konuyla ılgılı sızce toparlar mı yıne kılosu ?