Milos Herkeste olucak diye birşey yok canım. Ben 13 haftalığım bulantım hic olmadi sadece mide yanmam var ilk haftalardan beri. Olmamasi daha iyi 🙏 mesela ablam 16 haftalikken hamile olduğunu öğrendi 🙈 ne bulantı ne başka belirti hic biri olmadı. Genetikte olabiliyor, annem ve ablalarim da bulantı çekmemiş hiç.