Semartizim Hanımlar hamile korse doğumdan sonra önerileriniz varmıdır? Nezaman sonra takılması gerekiyor ?
Hulyalp Semartizim sezaryan olmama ragmen 1 hafta sonra taktim ve pahali bisey almadim. Abdominal isimi gormustu yeniden boyle bisey alicam.
Sh123 Semartizim normal Doğum yaparsam inşallah 2-3 gün sonra takmayı düşünüyorum doktora da sormayı ihmal etmeyeceğim. Sezeryan sıkıntılı ama normal Doğum olunca hemen sonrasında takılabilir bence
Semartizim Kızlar alti açık olan var tuvalet ihtiyacını yaparken çıkarmadan rahat edeceğin... çok ciddi etkisi varmış bende araştırıyorum düzgün bisi almak gerek