36+5 de 2340 olmustu benimki de artık gram almıyor gibi neredeyse haftada 80 gram almış en son kontrolden bu yana ve benimki de karım çevresi vb geri . Ama bi sıkıntı olsa söylerdi doktorlar küçük bebek zayıf bebek olması sağlıksız anlamına gelmiyordur bende üzülüyorum tabi çünkü gayet iyi beslendim her gün süt yumurta ve et ama olmayınca olmuyor 49 al hamile kaldım 37+2 yim 70 oldum 21 kilo aldım ama bebek 2340 yarın kontrol gitcem 4 gün önce gitmiştim muayene olmadan kaçmıştım mecbur yarın gideceğim alt muayene için bakalım 4 günde kaç gr almış nolmus nasıl doğum olacak 🤷🏻♀️Bende 3 kilo olsun isterdim ama olmuyor işte ne yesek ne yapsak olmuyor sağlıklı olsunlar inş