Annecik48 sütüm hemen geldi. Cok şükür. Emmede sorun yasamadik. Ilk ayaga kalkis icin daha korkunc birseyler beklerdim burda okuduklarima gore. Ben cok aman amam zorlanmadim. Yavasca kalkip ayaklarimi sürüyerek gittim ilk kalkista. Zaten kaldirmak pek mümkün olmuyor. 2 gece 3 gun hastanede kaldim. Eve gecince agrim olmadi. Sadece yatip kalkmak sıkıntı o kadar