Eğer kan akışında vs bi sağlık sorunu yoksa bebeğin kilosunu çok sorun etmeyin. Benim oğlum da başından beri normal gidiyodu 36. Haftada zayıf kalmış dendi ama 38de yine normale döndü kilosu çok şükür. Beslenmenize dikkat edin öğünleri kaçırmayın. Bu dönemde ayrica kilo almamak için az yemek yemek sigara alkol vb şeyler bebeğin gelişimine büyük engel. Kendi tecrübem değil ama fırumda kaşar peynir ve muzu çok öneriyolar bebeğin kilo alması için 🤰 inşallah sağlıkla kucağımıza alırızz