Adetimin 4.cü günü kanda test yaptırdım değerim 230cıktı bikaç gün sonra tekrar yaptırdım 405cıktı doktor 1hafta sonra gel keseni görelim dedi gittik gördük 2hafta sonra gel bebek ve kalp atışına bakalım dedi gittim kalbinin yavaş attığını söyledi herangi bi test yaptırmadan bana kan sulandırıcı iğne verdi içim rahat etmedi 3gün sonra farklı doktora gittim oda bebeğin kalbinin durduğunu ve iki kese gördüğünü söyledi ben şokk yarın için tekrar cagırdı bugünde devletteki doktoruma çıktım kesenin 17mm olduğunu bebek olmadığını söyledi 2gün sonra tekrar gel kesenin gelişimine bakalım dedi şuan için sana vae veya yok diyemem dedi idrar tahlili ve bisürü kan tahlili istedi ilk gittiğim doktorum sadece beta hcg ve progesterona baktı kime neye inanacağımı şaşırdım böyle bişey duyan başına gelen var mı