Kesinlikle normall ben ilk dogumumda aksam 10da gittim ertesi gun oglen 1,30da dogdu o saate kadar sanci cektim. Ama. Degdi cataldan bile. Kendim kalktim yarim. Saat yatmadim inanin cok. Rahat gobegim kalmadi sezeryanda hem. Ayaga gunlerce kalkamiyorsun hemde gobegin belirgin. Bir sekilde kaliyor