SibelY hangi testlerin yapıldığını bile söylemiyorlardı hepsinin suratı mahkeme duvarı gibiydi zaten ben doğumda çok rezil oldum perşembe günü kontrole gitmiştim dr suyun azalmış dedi suni sancı doğuma aldılar perşembe günü saat öğleden sonra 3 gibi doğuma girdim cuma günü saat 12 de sezaryana aldılar baktın gördün açılma olmuyor al sezaryana ne bekletiyon demi bebeğim karnımda bunaldığı için kaka yapmıştı yememiş ama illaki bulaşmış boğazına boğazındaki mikrop arttıkça ne beni emebildi ne mama içebildi 4 aylığa kadar 3.5 kilo da kaldı sonra ankaraya götürdük boğazına baktılar boğazında mikrop gördüler 20 gün kadar antibiyotik tedavisi gördük boğazındaki mikrop temizledi öyle kilo almaya başladı ki sadece ankarada yatmadık doğumhanede üşüdüğü için hastaneden çıkınca bronşit oldu 1 hafta kadar filam özel hastane de yattı her gün emzirmeye gittim hastaneye hergün sütümü sağdım bide ben ilçe de oturuyorum hergün merkeze gittim gittim geldim sonra özel hastaneden sonra 1 ay kadar tıp fakültesi hastanesinde yattık ora da tedavi edemedi ankaraya götürdük orda 20 gün yattık sırf devlet hastanesinin hatası yüzünden ayrıca sancı odasında hiç ilgilenen olmadı kaç saat sancı çektim hatırlamıyorum bile kadının biri
Bebek geliyor diye bağırıyor ebe yalan söyleme daha gelmez bebek dedi bi gitti baktılar kadına gerçekten bebek doğmaya başlamış kadının biri doğum da bağırıyordu bağırma seni dinlemek zorunda değiliz diye azarladı ayrıca geçen haberlerde çıktı devlet hastanesinde doğum yapan kadının çocuğunun boynuna kardon dolanmış sezaryan olması gerekirken normal doğum yaptırmışlar çocuğun beynine oksijen gitmediği için çocuk felç olmuş devlet hastanesi sorumsuz biraz ilgilenmiyorlar