reflesha Kızlar bugün çatı kontrolüm vardı herşey güzel geçti fakat bebeğim 2 haftadır aynı kiloda doktor radyolog yönlendirdi bir anda dünya başıma yıkıldı boynuna kordon dolanmış kızımın yarın acil sezeryana alınıcam dua edin bana lütfen 😔😔
Zagrozunannesi reflesha İnsallah bi sorun olmadan doğumunuz gerçekleşir içinizi ferah tutun🤗benim de en çok korktuğun şey o kordon bağlanması ama teknoloji çok ılerledi her senın bı caresı var😍